Lintopdrachten overslaan Verdergaan naar hoofdinhoud

Inloggegevens nieuw portal ontvangen?

Hebt u uw inloggegevens voor de nieuwe Selfservice Werkgevers Portal ontvangen? Log dan in op de nieuwe portal via https://pensioenaangifte.apg.nl en controleer of uw gegevens correct in de portal staan! ​
 
 

​Controleer uw gegevens

Om problemen, zoals opgelegde nota’s en rentefacturen vanwege te laat aanleveren, in 2016 te voorkomen, is het belangrijk dat u controleert of de juiste gegevens in de portal staan. 

- Zijn de juiste partijen gemachtigd om uw aangifte te doen? 
- Kloppen uw contactgegevens? 

Hiermee zorgt u ervoor dat de juiste persoon toegang heeft tot uw gegevens, de juiste persoon pensioenaangifte kan doen en dat meldingen over uw pensioenaangifte naar de juiste persoon worden gezonden. Dit zijn belangrijke voorwaarden voor een correcte pensioenaangifte in 2016. Voor leveringen over 2016 sturen wij geen brieven meer. We informeren u per e-mail en via de portal. Daarom is het belangrijk dat de juiste contactgegevens in de portal staan

 
Nog geen inloggegevens ontvangen? 

De laatste groep werkgevers en administratiekantoren ontvangt de inloggegevens uiterlijk 12 januari 2016. Als u op 12 januari nog geen inloggegevens hebt ontvangen, vernemen wij dat graag van u via info@administratienet.nl Vermeld in uw e-mail uw adres en aansluitnummer. Wij zenden u dan zo spoedig mogelijk de inloggegevens toe


Laatste aanlevering gegevens over 2015 en eerste aanlevering over 2016

De levering van gegevens over periodes vanaf 2016 gaat op een andere manier dan de aanlevering van gegevens over periodes in 2015 en eerder. De werkwijze van het leveren van gegevens over 2015 eerder blijft ongewijzigd en blijft beschikbaar naast de nieuwe portal.